مصاحبه گل محمدی سرمربی پرسپولیس
 
لرستان
السلام علیک یا ابا الفضلل العباس (ع)
 
 

گل محمدی: داور چهارم مي خواست همه را اخراج كند ؛ 6 امتياز گهر و سپاهان را مي خواهيم
سرمربی پرسپولیس گفت: «منظور من از شرايط فاجعه بار نیم‌فصل اول نبود، بلکه منظورم چند سال گذشته بود که این باشگاه هیچ‌گاه ثبات مدیریتی نداشته است.»
 

 یحیی گل‌محمدی پس از پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره دلیل اخراجش در بازی روز گذشته مقابل نفت تهران اظهار داشت: «به داور چهارم چیز خاصی نگفتم. به نظر می‌رسید او قصد داشت اکثر بچه‌های روی نیمکت را اخراج کند. من نه حرفی زدم نه توهینی به داور کردم. فکر می‌کنم این اولین اخراج من بود. فیلم بازی را دوباره مشاهده کردم و معتقدم خطای انصاری‌فرد اصلا خطا نبود. کریم توپ را گرفت و اگر داور خطای وی را نمی‌گرفت در موقعیت ضدحمله بودیم. به همین دلیل از تصمیم داور عصبانی شدم. در صحنه‌ای هم که آفساید انصاری‌فرد گرفته شد متوجه نشدم که آفساید بود یا نه.»


سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض به داوری‌ها عنوان کرد: «صحبت‌های زیادی در این مورد شده اما گوشی کسی بدهکار نیست.»


گل‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس دیگر شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد اظهار داشت: «از اول هم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ امیدی نداشتیم، البته هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و اگر بازی با گهر را ببریم تا رده ششم بالا خواهیم آمد و از بار روانی انتهای جدول رها می‌شویم. با یک برد مشکلات حل می‌شود به خصوص اگر 6 امتیاز بازی با گهر و سپاهان را بگیریم از نظر روحی و روانی بسیاری از نگرانی‌های ما برطرف می‌شود.»


وی درباره استفاده نکردن از حسین ماهینی و غلامرضا رضایی که مقابل لبنان ذخیره بودند، گفت: «قبل از بازی با نفت چهار روز در اردوی کردان بودیم و این دو بازیکن مانند سایر نفرات ملی‌پوش همراه ما نبودند. بنابراین ترجیح دادیم جهت هماهنگی بیشتر از بازیکنانی که در اردو بودند استفاده کنیم. این استراحت هم برای ماهینی و هم برای رضایی خوب بود تا برای بازی‌های آینده آماده‌تر شوند.»


گل‌محمدی در این باره که حضور ماهینی می‌توانست از ناهماهنگی‌های خط دفاعی پرسپولیس کم کند گفت: «ناهماهنگی‌هایی داشتیم و انتظارات برآورده نشد. شاید به این دلیل که شرایط اردو بسیار سخت بود و بدن بازیکنان به دلیل این اردوی دشوار سنگین شده بود اما در بازی‌های آینده به طور قطع وضعیت بدنی بازیکنان ما بهتر می‌شود.»


سرمربی پرسپولیس درباره عمکرد مهاجمان این تیم خاطرنشان کرد: «بازیکنان خوبی در خط حمله داریم که هر کدام برای خود وزنه‌ای هستند و باید با کیفیت بیشتر برای آنها ایجاد موقعیت کنیم. این بازیکنان هم باید به خودشان بیایند. ما دیگر کار بیشتری نمی‌توانیم انجام دهیم جز آنکه با آنها اختصاصی تمرین کنیم.»


گل‌محمدی درباره عملکرد ولاتکو گفت: «او در بازی اول بسیار خوب بود. همیشه نخستین بازی برای بازیکنان دشوار است اما او عملکرد خوبی داشت و گل قشنگی به ثمر رساند.»


وی درباره اینکه گفته بود پرسپولیس را در شرایط فاجعه‌باری در اختیار گرفته، اظهار داشت: «منظور من نیم‌فصل اول نبود، بلکه منظورم چند سال گذشته بود که این باشگاه هیچ‌گاه ثبات مدیریتی نداشته است.»


سرمربي پرسپوليس درباره بازی ایران و لبنان گفت: «پیروزی بر لبنان برد روحیه بخشی بود و فکر کنم بازیکنان ما از نظر روحی و روانی نسبت به بازی‌های قبلی راحت‌تر بودند. درست است که لبنان تیم ضعیفی بود و ما پنج گل زدیم اما شکل بازی تیم ملی بهتر شده بود. نفرات بیشتری در حمله داشتیم و من به بازی های آینده تیم ملی بسیار امیدوار شدم.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:سرمربی پرسپولیس, :: 17:21 :: توسط : h.m

درباره وبلاگ
با سلام به وبلاگ خودتان خوش آمدی به اطلاع تمامی دوستان میرساند که تمامی تبلیغات وبلاگ از جانب ارائه دهنده فضای وبلاگ (لوکس بلاگ) میباشد وربطی به این جانب ندارد.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لرستان و آدرس hassanreza.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 91673
تعداد مطالب : 191
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

مرجع وبلاگ نویسان جوان